Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min älskade sambo och vår underbara son <3

I torsdags va Theo snällare än vanligt. Jag kunde utan problem hinna med att tvätta och städa hela lägenheten innan älsklingen kom hem vid 17 tiden. Förutom att Theo gnäller till när han vill ha mat, så ligger han antingen och sover eller tittar runt på omgivningen. Riktigt skönt att man har fått en så himla snäll son =) Resten av kvällen blev det lugnt! Fick även somna på Mickes bröst denna kväll- som man har saknat de tanke på att Theo har legat mellan oss så har man inte haft dom möjligheterna<3

I fredags tog man en lite längre promenad och mötte upp mamma på stan då hon hade lunch. Gick runt med henne tills hon började jobba igen, då jag fixade några öl till älsklingen samt rött vin. Micke satt som vanligt vid datan när man kom hem, men slutade spela en kort stund för att mysa med sin familj :)
Han fixade även maten denna kväll, så man fick luta sig bakåt i soffan och bli serverad - riktigt gott blev de! Blev att vi kollade på AIK matchen tillsammans innan han satte sig vid datan igen (det va okej för mig!). Blev att man låg å myste med Theo framför tv´n. Vart till och med så att man somnade, och väcktes av älsklingen vid 3 tiden då han tänkte lägga sig.
Snacka om att de e grymt skönt å somna i soffan, men ännu skönare när man sedan lägger sig i sängen! <3

Idag sov man till och från till kl.12. Blir så när man ammar, att man vaknar till när lillkillen gnyr efter bröstet. Skönt att man bara kan föra bröstet till Theo´s mun så han greppar tag i de, och därefter somna om igen medan han käkar =)
Resten av dagen så har man inte gjort så mycket. Tog det lugnt hemma tills älsklingen skulle iväg och hämta Mika och Mange vid Slussen (varit på kryssning), då jag gick ut på promenad. Trodde att Theo skulle somna i vagnen men icke då. Han låg och kollade runt hela tiden, somnade dock direkt när vi kom hem sen haha. Käkade korvstroganoff framför gladiatorerna, och har bara haft en mysig lördagskväll i soffan. Jag har även hunnit kolla på "Remember Me" - sjukt bra film !!!

Nu är klockan snart halv 2 och jag borde gå och lägga mig för att orka upp til mitt första gympass sen Theo föddes!! Kommer bli segt men otroligt skönt efteråt! Känner att jag skulle behöva komma igång igen och få en fastare kropp. Även om alla graviditets kilon försvann redan efter 3veckor (11-12 kilon) så har huden på magen varit väldigt slapp. Det är den senaste veckan som man har märkt att huden har dragit ihop sig lite grann samt livmodern och allt invändigt vilket är skönt! =)

Förhoppningsvis så hörs vi imorgon men annars inom de närmsta dagarna!! Ha en fortsatt trevlig kväll/natt !
Puss och kram !
Tack för ert tålamod med inläggen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0