99.3 % avklarade & endast 2 dagar återstår till BF

Idag har de egentligen inte hänt så mycket även om man har fått hela dagen att gå rätt snabbt ändå. Dagens schema såg ut så här:

* "Sparkade" upp älsklingen kl.5 då han skulle till jobbet
* Gick upp halv 12 - käkade en brunch
* Stor städade hela köket, sovrummet & hallen från tak till golv
* Gick ner till stan för att lägga på ett kuvert till försäkringskassan
* Fick skjuts hem av pappa
* Fortsatte stor städningen - badrummet och vardagsrummet
* Lagade middag till mig å älsklingen
* Packade Mickes match väska (utan att tänka på de^^)
* Kollade på ett Breaking Bad avsnitt innan Micke skulle iväg på match
* Packat min träningsväska tills imorgon

Just nu så sitter jag i soffan med brorsan sovandes tätt intill mig. Tänkte i stort sätt bara skicka in detta inlägg å sedan krypa ner i sängen å kolla tv tills älsklingen kommer hem från matchen, efter 23 tiden någon gång.

Det är många som längtar och frågar om bebisen har kommit än eller är på g. Och det enda jag kan informera om för tillfället är att det har ej uppkommit några mer tecken på att han vill titta ut just nu :( Både jag å hans pappa vill inget hellre än att han gör det nu, men tyvärr så e han olydig redan nu ;) haha.
Förvärkar å sånt (precis som jag skrivit i tidigare inlägg) känner jag dagligen, det enda jag (och Micke för den delen) går å väntar på är de här riktiga å smärtsamma värkarna, att de ska sättas igång så man vet att NU händer det !!!!!! Känns konstigt att säga å skriva att jag längtar efter att få känna smärtan men samtidigt så vet man ju att det leder till något positivt, någon man har gått å längtat/väntat på i 9 månader! :)
Finns inte ord som beskriver hur efterlängtad våran son är!!!!!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0