Alla <3 -s dag

Då va det återigen dags för alla <3-s dag. Tycker att det här året har gått sjukt fort. Känns som om att de va häromdagen som jag å älsklingen satt i köket å käkade fin middag, med ett glas rött och jag gav honom ett armband + en halsduk som han hade gått å funderat på å köpa ^^ I år känns det mer som om att vi "glömt" bort att de e alla hjärtans dag tanke på att knodden är beräknad om 5 dagar, å kan ploppa ut när som helst egentligen, Lika så va de med julklappar då vi inte gav varandra något (vilket vi hade bestämt innan). Men självklart så kom älsklingen hem med en stor vacker ros och gelé hjärtan till mig trots att vi hade sagt att vi inte skulle ge varandra något :') Han e så himla söt! Älskar dig Micke mer än allt!!!! <3 Självklart så trodde brorsan att rosen va till honom, för han började nafsa på bladen så fort jag hade ställt den i vatten haha ^^ Resten av kvällen blir de att käka lite gott å ta´t lugnt framför tv eller Breaking Bad med älsklingen <3 Lär bli en mysig alla <3-s dag trots allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0