Hembesök ho Evelina å lilla Milliam! <3

Blev nästan 3tim sovmorgon för älsklingen i morse, då han skulle iväg å besikta bilen kl.8.10. Jag vaknade sedan av att Evelina smsade runt 10 tiden så de va abra att gå upp å fixa i ordning sig, och sedan bege sig hem till henne. Vi möttes upp på vägen och köpte med oss mat hem - kebabtallrik blev de tillslut efter mycket velande (självklart). Under dessa 2-3tim vi sågs så bestod det mest av att vara förtrollad av hennes lilla son Milliam som va så himla söt!!!!!!! Kan inget annat än att säga att jag bara längtar mer å mer efter min egna lilla knodd i magen efter detta hembesök hos Evelina!!!!! :D
Självklart blev de en hel del prat och skratt också under dessa timmar, men precis som alltid så springer tiden tyvärr iväg. Vid halv 3 va de bara att bege sig hemåt igen då jag å älsklingen skulle kolla på en lägenhet (3:a). Mycket intresserade efter denna visning, får se om vi slår till ! Vore grymt skönt med större lägenhet nu när vi snart får en liten tillökning i familjen <3

Resten av kvällen lär bli lika lugn som de resterande dagarna/helgerna/veckorna. Blir nog å kolla på Fångarna på Fortet och antingen någon film efteråt eller fortsätta kolla på Breaking Bad serien med älsklingen! Blir mysigt oavsett <3

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag och njut av helgen!!!! :D

(Jag å lilla Milliam på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0