Ingen bebis på den beräknade dagen... :(

Precis som bilden visar så har jag gått hela min graviditet nu, att bebisen är beräknad idag :)
Tyvärr så verkar lillkillen ha en egen vilja, till skillnad från va alla i hans omgivning vill, så han ligger fortfarande kvar i magen där det är varmt och tryggt... :(
Han har inte gett mig något som helst tecken på att han är redo att bemöta världen än, å jag tror är ärligt att de tar någon dag till hur mycket vi än vill ha ut honom nu... Förvärkarna som jag har beskrivit å sagt att jag haft nu i någon vecka, dom kvarstår precis som vanligt (möjligtvis lite mer och kraftigare men ej smärtsamma). Tur att man iaf har dom så man vet att allting står rätt till !!!! Hoppas med hela mitt hjärta å mycket mer att vår lilla skatt vill titta ut innan nästa vecka, för att slippa det där ultraljudet som jag berättade om i förra inlägget - vore så himla skönt å underbart att allt flöt på som vanligt å att man slapp tänka på att någon är fel.

MAMMA Å PAPPA LÄNGTAR EFTER DIG SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET!!!!!!!!!!!!! KOM UT NU <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Byte av ämne (hehe).
Idag har man kollat på Sverige matchen i hockey tillsammans med mamma. Vinst å nu väntar semifinal på fredag mot Finland- HEJA SVERIGE!!
Resten av dagen har man bara tagit det lugnt, gått runt å hoppats på att värkarna skulle sättas igång, men icke då.. Sitter här fortfarande här å väntar otåligt precis som älsklingen!<3
Halv 6 tiden kom en mäklare till oss för att prata och informera oss angående våran flytt och allt runt omkring det. Känns riktigt bra att allting flyter på bra nu när det gäller allt sånt!
Resten av kvällen har det bara varit så att vi har käkat middag och underhållit oss med det gamla vanliga - gibbande å tv/data.
Blir nog snart att krypa till kojs för att inte vara alltför trött imorgon! :)

Hoppas att ni har haft en trevlig onsdag, så hörs vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0