Modell dag + 1 år med älsklingen <3

Idag vaknade man kl.12.15 efter 12 timmars sömn - gud va vi sover nu för tiden! Helt sjuk, men samtidigt får vi passa på nu medan vi kan innan knodden kommer :)
Blev att jag hoppade in i duschen direkt efter att ha gett älsklingen sin morgon puss, och fixade därefter i ordning mig till att Alexsandra skulle komma hit för att fotografera mig å älsklingen med magen, s.k. graviditetsbilder, som ett minne sen när magen e som ett blott minne :) Kul å ha lite bilder på oss som en familj. Väldigt sällan de blir såna bilder tagna när hemma å jag måste erkänna att på ett helt år så har det inte blivit att vi har tagit en enda bild på oss tillsammans (asså att vi själva står med kameran å tar en "ego" bild) å framför allt ingen puss bild. Det har lixom inte kommit på tal från någon av oss, så nu blev de lite alla möjliga sorters bilder å en hel del puss bilder men ändå ett fokus på magen :) Vi fick inte se bilderna här idag efteråt för Alexsandra skulle hem å redigera dom lite å kolla ut vilka som blev bäst (hon tog närmare 200 st så de blir lite att göra för henne ;)) innan vi skulle få dom :) ser fram emot att se dom å jag e säker på att de blev riktigt fina bilder tanke på hur duktig hon e!!! :) STORT TACK!!!!!!!! <3

Nu blir de 2 tim lugn å ro här hemma å vid 18 tiden så ska vi bege oss till Crazy Town där jag har bokat bord till oss. Bjuder älsklingen på restaurang på åran 1- års dag! <3
Tänk att de redan har gått 1 helt år sen vi två blev en! 1 år känns som en kort tid tanke på vad som har hänt oss båda under detta året, men samtidig så undrar jag vart detta året har tagit vägen! Helt sjukt !!! Å om 18 dagar (kanske t.o.m. mindre) så e vi även föräldrar till en liten son!!!!! Hur underbart e inte de!!!! <3
Gud va jag älskar dig Micke<3
Alexsandra som fotograf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0