Ta dagen som den kommer

I morse lät älsklingen mig sova ut ordentligt även om det inte vart så jätte länge ändå- 12 tiden ca. Han tyckte att jag sov så sött så han hade stigit upp tyst om en mus å satt sig vid datan. Han funderade på att väcka mig med frukost på sängen men tyvärr så hann jag vakna innan han hann iväg å köpa frukost, så de vart bara rostade mackor med fil idag. Lika gott de iofs!
Det lär bli en väldigt lugn söndag, tanke på att vi inte har någonting planerat alls mer än att koppla in bildbarnstols ställningen i bilen och käka korvstroganoff till middag. Lär kanske bli något Breaking Bad avsnitt oxå framåt kvällen.
Rätt skönt å inte ha något speciellt inplanerat sista dagen på veckan, utan bara ta den som den kommer :)

Nästa vecka blir det även att komma igång med träningen igen, efter en slapp vecka. Ska försöka träna varje dag, iaf 4 vardagar å inte bara 1. Sen är det återigen dags för ett barnmorske besök på torsdag, och iväg på 1-års kalas i Nyköping på lördagen beroende på hur lillen i magen vill göra :P Men det borde inte vara några problem för han har inte gett mig några mer avslöjande på att komma ut än, mer än att den här mensliknande känslan har blivit lite starkare, men inget som är smärtsamt ännu :)
Vi får helt enkelt se när han känner för att titta ut. Han är välkommen när som helst nu när vi har klarat våran 1-års dag och fått våra graviditets bilder haha !

Har väl inte så mycket mer å tillägga i detta inlägg så ni alla får ha en fortsatt trevlig söndag så hörs vi så småningom :)
Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0