44 dagar kvar till knodden :* <3

En lugn måndag. Väcktes av pappa vid 14 tiden, käkade brunch och har tagit det allmänt lugnt hela dagen. Fixat i ordning mina skolgrejer i skåpet, så att de inte ligger i en enda röra. Skönt å ha de gjort även om man kommer vara hemma hela jan -> BF & därefter mammaledig resten av våren/sommaren och början av hösten :) Snacka om att jag längtar efter våran guldklimp i magen!!!!!!!!!!!!!!<3 De e sjukt att det endast e 44 dagar kvar tills den beräknade dagen är, sen får man räkna med ca + - 2 veckor :) Måste erkänna att jag knappt har fattat att jag snart ska bli mamma, även älsklingen har svårt att förstå att han ska bli pappa och att vi båda kommer bara ett helt nytt liv därefter! :D Men det kommer inte vara några problem så länge vi har varandra och alltid visar våran kärlek, samt att vi har så pass underbara föräldrar, syskon, släkt och vänner i våran omgivning som kommer ställa upp oavsett när på dygnet!!! :) Tackar er alla redan <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0