90% har gått!

Måndag:
Bestod mest av arm och axel träning på gymmet. Resten av dagen vart det bara att ta det lugnt. En helt vanlig måndag helt enkelt. Extra trött hela dagen dock. Käkade middag med älsklingen innan han skulle iväg på hockey bockey match. Kröp i stort sätt ner i sängen direkt efter att han hade åkt iväg vid 20.40, och väcktes med ett ryck av att knodden gav mig en rejäl kick. Då hade Älsklingen kommit hem och krupit ner i sängen bredvid mig å låg å kollade på tv. Vi båda somnade sedan vid halv 12 <3

Tisdag:
Vakna av att brorsan hoppa upp i sängen och la sig över mitt bröst å somnade- så mysigt när han gör så! Vakna sedan av att mamma ringde å sa att hon va påg hit, då vi skulle käka frukost tillsammans, storhandla och träna.
Dock vart det ingen träning för det tog 5 tim att handla xD Va först på Ica Maxi å handla de mesta. När vi väl skulle betala å gå vart de väldigt mycket strul fram och tillbaka med priserna så vi kom aldrig därifrån ^^ Vi skulle sedan vidare till Netto en snabbis för att köpa lite grejer som va billigare där samt därefter förbi Willys av samma anledning. Får tänka lite ekonomiskt nu när jag inte pluggar å får studiebidrag eller någon inkomst över huvudtaget, utan endast älsklingen lön + att de va mamma å pappa som blev av med bensinen ;) Vi skulle sedan hämta Emil och pappa då de slutade kl.16 respektive 16.15. Åkte hem till lägenheten och fick hjälp med att bära in all mat och fylla frysen & kylen, innan älsklingen kom hem i röran och de andra skulle vidare till basketmatchen. ÄNTLIGEN fick man en lugn stund och bara sätta sig ner i soffan och vänta på att man skulle börja med maten. Resten av kvällen va väldigt lugn :)

Idag, onsdag: 90% avklarad & endast 28 dagar till BF!!!!!!!!
Skickade iväg älsklingen till jobbet som vanligt- somnade om, och väcktes vid 7-7.30 av att brorsan hoppa upp å la sig på magen och över hela bröstet. Blev lite förvånad när han la sig på magen för de har han inte gjort sen lillen börja växa å röra på sig. Han kanske ville känna sin lillebrors sparkar ;) Han låg vid min sida å höll mig sällskap tills mamma ringde vid 11. Käkade frukost innan jag begav mig ner till gymmet för att möta upp mamma.
Va på gymmet från 13-16, därav mycket gång på löpbandet + arm och axel övningar. Snacka om att träningsvärken kommer komma!!!
Fick skjuts hem av pappa för att jag skulle hinna sätta på en tvättmaskin innan älsklingen skulle komma hem. Han skulle bli lite sen därav att han skulle förbi en tatueringsstudio för att prata med en bekant till honom å få förslag om hans kommande tatuering (utfyllnad över bröstet) :) Har en aning om att de kommer bli grymt snyggt!!!
Han snackade mycket om de igår å visade mig va han ville ha, å allt snack fick mig att längta tills jag själv kan tatuera mig igen. Men som alla vet så får jag vänta några månader tills knodden har kommit och tills amningen är över, eller iaf tills den börjar minska. Längtar!!!!!! :)
Nu sitter man här å slänger in detta inlägg. Snart dags att börja med maten å slänga sig i soffan :) Imorgon är det återigen dags för ett nytt träningspass följt av ett barnmorskebesök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0