E de jul igen?!

Fredag: Fick besök av mamma på morgonen innan vi skulle dra ner å träna en stund innan hon skulle börja jobba kl.12. Vi hann med att sätta upp nya gardiner i vardags rummet - blev väldigt lyckat å lite mer upp piffande än innan, eller ah en mindre ungkarls lägenhet ^^ Gick helt okej att träna men klart att det är lite segt när magen tar emot hela tiden oavsett vad man gör haha. Men det finns inget bättre än en lycklig blivande mamma som trivs med graviditets magen och känslan av att snart få hålla det lilla miraklet i sin famn !! <3 *längtar* Resten av kvällen bestod av att jag å älsklingen tog det lugnt. Tillbringade eftermiddagen/kvällen på det gamla vanliga viset + att jag skrev en hel del med Jennie även idag. Kollade på filmen Thor tillsammans å hade lite myspys i soffan med smått å gott ! älskar detta <3 Slutade med att jag somnade i soffan å väcktes vid 4 tiden av älsklingen som hade satt sig vid datan efter vårat myspys^^ Somnade som en stock i hans famn sen i sängen! <3
Vaknade av att Hampus ringde å väckte Micke vid 2 tillfällen samt att svärmor ringde honom vid halv 2. För min del så va de bara att stiga upp tanke på att jag skulle hinna tvätta håret å slänga i mig ngt litet käka innan Malin å Ulrik skulle komma vid halv 3. Micke låg fortfarande kvar i sängen när de kom å de drog täcket ifrån honom haha. De hjälpte oss med att sätta upp skötbordet i badrummet och 2 st hyllor (ena i köket å den andra i vardagsrummet över soffan)- mycket snällt :) Jag å Malin hann även kolla på alla bebiskläder innan vi alla skulle åka upp till Heron för att gå på bio - Hundraåringen. Vi käkade först på Amazon eller va den restaurangen heter där på Heron, innan vi köpte lite smått å gott till bion. Mycket trevligt :) Tack för en underbar dag/kväll !!!!! <3 Nu för tillfället så händer det inte så mycket här hemma. Micke snackar med sina polare via skype å jag skriver detta inlägg med brorsan liggandes i mitt knä å sover - väldigt mysigt! Lär bli en väldigt lugn lördag även denna gången. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll/helg om vi ej hörs något mer!! Puss å kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0