Grattis Laila 75 år!

Lördag:
Vakna vid 12. Käkade lite frukost framför tv´n medan älsklingen sov. Hoppade in i duschen för att fixa i ordning mig tills vi skulle vidare till Gnesta för att fira Lailas 75-års dag. Micke gick upp 5 min innan vi skulle åka trots att jag tjatade på honom, vilket bidrog till att vi kom senare än i hade sagt xD
Det va många äldre par som jag aldrig hade träffat (knappt att älsklingen visste vilka de va), men de e alltid lika trevligt att träffa lite nytt folk! Blev dock att man mest pratade med Joachim och Petra (Mickes kusin m. flickvän), Carro och Micke, älsklingen samt Malin och Ulrik eftersom de va dom jag kände ^^
Det bjöds på riktigt god mat och fika, samt mycket trevligt sällskap hela kvällen. Mycket skratt och skojigheter! Tror att klockan hann bli över midnatt innan vi begav oss hemåt till brorsan =)
När vi väl hade kommit hem blev de lite allmänt mys innan Micke satte sig vid datan och jag la mig i soffan. Slutade med att jag somnade och väcktes halv 4 av att älsklingen gav mig en lätt puss på kinden å frågade om vi skulle lägga oss i sängen istället. Vi somnade båda i stort sätt direkt i varandras famn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0