Nu tar vi helg!

Idag ställde jag klocka för att komma iväg till gymmet. Slängde i mig en banan på vägen och mötte upp mamma på plats vid 10.20 ca. Gick 10 min på löpbandet och därefter körde vi enbart arm- & axel övningar. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk efter detta pass! När mamma sedan skulle iväg å jobba fortsatte jag en stund med träningen, därav 30 min gång på löpbandet i relativt hög lutning i lagom takt + lite arm- & axel övningar igen. Tog en lång dusch samt en stund bastutid, innan jag tog en promenad hem i den friska luften. Sen jag kom hem har det inte hänt så mycket. Tagit det lugnt här framför datan och välkomnat älsklingen med en stor kram + en puss när han kom hem :) Nu sitter han å kollar på Arrows avsnittet som han missa igår å jag ska väl börja kolla på serien "Breaking Bad" som Micke rekommenderade + att då kan vi kolla på den tillsammans istället för att sitta på två olika datorer ^^ Resten av kvällen blir som sagt väldigt lugn tillsammans med älsklingen. Käka något extra gott kanske å bara ha allmänt mysigt framför tv´n i varandras famn :) Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig fredag så får vi se om jag slänger in något mer inlägg denna helg. Har som sagt inga planer för helgen men man vet aldrig vad som ploppar upp i våra huvuden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0