Som vi längtar till att bli föräldrar!! <3

Igår va de en väldigt intensiv dag trots att jag endast fick 3 tim sömn. Micke skulle nämligen iväg och jobba sin första dag efter 17 dagars ledighet och jag skulle upp tidigt för att träffa mamma vid tiden. Men ingen av oss kunde somna på måndags kvällen, så vi låg och vände & vred på oss, ändrade sovställningar, öppna fönstret för att de skulle bli svalare, jag masserade Micke för att de skulle göra oss trötta osv, men ingenting funkade... När klockan blev på morgonen gav vi upp. Vi gick upp å åt lite frukost å kollade på en serie tillsammans innan älsklingen åkte till jobbet utan en minuts sömn vid 5.15 tiden. Jag kröp ner i sängen för att ge John Blund en sista chans å somnade tillslut... Va dock helt död när alarmet ringde sen...
Mamma hjälpte mig att ta ner julen och byta gardiner i hela lägenheten. Vi tvättade tillsammans och åkte ner på stan för att kolla lite grejer innan vi blev tvungna att skynda oss hem igen för att slänga tvätten i torktumlaren & vidare till Rusta för att kolla på lite mer grejer till lägenheten som hylla, förvaringslådor osv.
Resten av kvällen bestod av att jag å älsklingen tog de lugnt och kröp till kojs vid 21.15 tiden för att vi båda va dödströtta - inte så konstigt !!!! Vi somnade direkt i varandras famn <3

Idag efter nästan 8 tim sömn för älsklingen så åkte han till jobbet rätt så pigg - skönt. Jag somnade som vanligt om å fick tillslut en sömn på 15,5 tim totalt vilket va grymt skönt!! Har i stort sätt bara tagit det lugnt idag och handlat lite till middagen samt skrivit med Jennie hela dagen + pluggat lite till en omtenta jag ska upp till skolan och skriva imorgon efter barnmorskebesöket :)
Hoppas på att snart få träffa Evelina och hennes lilla son :) självklart så ska de få komma in i sina rutiner innan. Ska bli underbart ! :)

Måste även säga att idag är det endast 42 dagar kvar till beräknad förlossning och att jag har gått hela 85 % av graviditeten :D Så himla underbart å som vi längtar!!!!!!!
Snart kommer våra liv verkligen förändras helt och hållet, och mycket skratt och tårar av olika anledningar - men som vi längtar<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0