Träffa Evelinas mirakel på 3,5v <3

Idag har man heller ej tränat, men har haft fullt upp ändå.
Men innan jag berättar min dag så måste jag bara slänga in att jag gick in i v.38 (37+0) idag å endast 20 dagar kvar till BF!!!

Som sagt, hade en ganska händelserik dag. Gick upp vid 8 tiden för att mamma skulle komma förbi vid halv 9 ca, för att hjälpa mig å ta fram de viktigaste till förlossningen (ja jag har lite panik för att glömma ngt!!!). Tiden rann i väg och vi fick snabbt bege oss till stan för att kolla på lite grejer innan jag skulle träffa Evelina och hennes underbart söta 3,5v mirakel!!! Även mamma hann se en skymt av Milliam, som sov så sött i vagnen :)
Gick runt lite i affärer innan vi bestämde oss för att käka å bara prata om allt möjligt. Blev iofs mycket om min kommande förlossning och hennes som va. Det va mycket trevligt och tiden rann iväg lika fort som vanligt när man tillbringar tiden med henne :)
Jag måste erkänna att längtan efter knodden blev nu allt större efter att ha träffat Milliam. Jag har alltid längtat mer än allt tills allting ska sätta igång och ha knodden liggandes mot mitt bröst, men efter att ha fått tillbringa en fm och em med en i stort sätt nyfödd liten kille får en bara att längta efter sin egna lilla prins <3
Hela min graviditet har flugit förbi så dessa 20 dagarna kommer nog göra detsamma, men det skulle inte skada om knodden vill titta ut tidigare (A)

Men iaf, när jag å Evelina hade sagt hejdå till varandra va de dags att leta upp mamma som virrade runt på stan för att få skjuts hem xD Blev att jag packade ner det allra sista i förlossnings väskan som nu står helt redo ifall allting skulle sättas igång nu- riktigt skönt å inte behöva tänka mer på den å vad som ska packas!
Jag ska nu slänga ihop lite mat till mig å älsklingen å sen kolla på ett avsnitt av Breaking Bad innan de e dags för sängen och ett nytt träningspass imorgon fm.

Ha en fortsatt trevlig torsdag! :)
Puss å kram så hörs vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0