Underbar helg <3

Fredag:
Vart en lugn fredag för mig och älsklingen. Han tillbringade mycket tid framför datan (som vanligt) och jag framför tv´n, men blev även lite myspys till och från då Micke inte hade så mycket att göra vid datan. Fick besök av pappa som skulle lämna lite grejer som mamma hade köpt till oss. Jag hängde med pappa på basketmatch därefter.
Vart tyvärr förlust med 2 ynkliga poäng mot Borås...
Mötte upp älsklingen vid pizzerian, då han hade lovat att vi skulle köpa hem mat och kolla på en film tillsammans samtidigt ha de lite fredagsmysigt!<3 Kunde inte bli mycket bättre än va de vart<3

Lördag:
Vart att man sov bort nästan hela dagen (14.15 tiden). Väcktes av att älsklingen hoppade i sängen som ett litet barn, klädd i morgonrock och ropade att han ville ha frukost - haha snacka om en rolig syn! <3 Gick då inte att hålla sig för skratt! :D
Blev att man käkade brunch framför Sverige- Ryssland matchen. Resten av eftermiddagen/kvällen bestod mest utav att man tog de lugnt. Skulle ha åkt och firat Emma i Västerljung men tanke på förkylningen så fick jag hoppa de :( Hoppas att ni hade tillräckligt kul utan preggo Zandra ;)
Somnade väl runt halv 3 någonting, tätt intill älsklingens varma famn< 3

Söndag:
Väcktes även denna morgon av älsklingen, dock inte av samma roliga väckning som dagen innan. Nu va han mer romantisk i sin väckning - la sig bredvid, placerade en av mina lockar bakom örat, smekte min kind väldigt lätt å gav mig en lätt puss samtidigt som han sa "Godmorgon älskling, frukosten är klar" :) Vi låg kvar en stund i sängen och bara kollade på varandra - väldigt mysigt!
Resten av dagen gjorde vi inte så mycket - det gamla vanliga i stort sätt, innan vi begav oss till Gnesta till svärföräldrarna för att käka middag, kolla på vaggan till knodden samt hockey finalen mot Finland.
Bjöds på plankstek (!!!!!) och vin (för de som kunde dricka ;)) Mycket trevligt :)
Vaggan va jätte söt, så den ska vi ha de första månaderna, innan de e dags för en spjälsäng. Tack snälla söta rara svärföräldrar!!!
Tyvärr gick det inte hela vägen för våra Junior kronor :( Men jag må säga att trots att de va bättre än finnarna i matchen så bör de inte vara besvikna för silvret, tanke på hur hela VM´et har sätt ut!!! De har varit så himla grymma, synd bara att finalen inte va deras bästa match... :(
Kröp till kojs vid 1 tiden, och vaknade till av att älsklingen la sig bredvid (vid 5 ^^) och la armen om mig så han samtidigt kunde hålla om våran älskade son + att brorsan hoppade upp och la sig nere vid våra fötter- älskar känslan av att ha hela familjen samlad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0