Babysång

Hände absolut ingenting igår.
Vi hade en mycket glad och pigg son, som va vaken från att vi lämnade sängen kl.11 till kl.19. Därefter sov han enda till 2 på natten, vilket aldrig har hänt (asså att han sover 7 tim i sträck utan mat)! Det va väldigt skönt för mig att få sova dessa timmar utan att behöva vakna. Jag å älsklingen kröp till kojs 20.20 ca. Jag vakna dock av att Micke väckte mig å fråga vart Theo låg, bara för att vi e vana å ha honom mellan oss. Han verka minst lika förvånad att jag inte hade flyttat över Theo till våran säng efter så många timmar haha ^^

Skickade iväg Micke till jobbet halv 6 som vanligt, och somnade direkt om med gullungen tätt intill mig. Vakna av alarmet 8.45.
Jag och Theo begav oss ner till biblioteket för att gå på babysång.
Det är något som han har börjat gilla mer å mer, och det märkts att han verkligen är med på ett anat sätt jämfört med de första gångerna vi va där! Grymt kul å se samtidigt som han e så snäll, och bara skrattar under sångerna =)
Resten av dagen har de egentligen inte hänt så mycket, trots att vi kom hem 16.50 (10min innan älsklingen). Hängde med mamma till ögonläkaren för att kolla upp hennes öga. Antagligen så har ett kärl gått sönder tanke på att hon har blod i ögat, men hon har oxå börjat fått extrem huvudvärk som inte vill släppa.. Hoppas att de går över snart!
Vi kollade även upp lite inför min brorsas student/20 års fest den 6 juni, samt dopet den 7 juni. Det kommer bli fullt upp den veckan!!
Ser fram emot att ha den helgen överstökat, men samtidigt ska de bli extremt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0