Svärisarna och päronen på middag =)

Babysång även idag - alltid lika kul å se hur med Theo är i sångerna =) Direkt efter sången träffade vi mamma och farmor en stund, innan jag och mamma fortsatte hemåt för att käka lunch samt kolla lite inför dopet. Fick en hel del gjort idag, och det känns verkligen som om att jag (vi) ligger i fas med förberedelserna!

På kvällen kom svärföräldrarna + mina föräldrar till oss på middag. Jag bjöd på kycklingpaj med sallad - blev riktigt gott! =)
Blev att vi satt och småpratade lite innan de (nästan precis) åkte hem. Blir nog snart att ge Theo mat, och krypa till kojs så man kommer upp imorgon.

Ha det så bra, så hörs vi =)
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0