Ta dagen som den kommer

Min första morsdag firades först med en blomma och choklad av min älskade son på sängen + att han hade skickat in en bild på mig i LT - så underbar <3 Vart därefter en lugn dag nere på stan hela familjen samt Mickes föräldrar. Vi gick runt lite i affärer och käkade lunch på Caesar´s. Senare på kvällen åkte vi och lämnade brorsan (katten) hos Mickes föräldrar som skulle vara kattvakt hea veckan då vi skulle ha tid/möjlighet att storstäda lägenheten inför lägenhetsvisningen på sön och mån! Därefter åkte vi hem till mina päron på middag. Va en mycket underbar morsdag med mina närmsta<3
Början av denna vecka hände det inte så jätte mycket. Gick runt och småstädade lite, låg ute och på balkongen och solade när det väl va fint väder. Träffade Mickis en heldag - mycket mysigt! :) Skönt med såna dagar oxå! Har även umgåtts med älsklingen mer än vanligt, då han inte har suttit vid datan alls (vilket har varit lite skönt faktiskt, haha). Har haft det väldigt mysigt!
I torsdags tog hela familjen en liten promenad ner på stan även då, för att hämta ut Emils studentpresent från Theo samt lite bilder på fotoaffären. Jag kollade även på en kavaj som jag inte kunde motstå att köpa- där försvann i stort sätt hela mammapenningen som precis hade kommit... Mindre kul men så e de när man vägrar att gå med på att älsklingen va villig att betala den (som allt annat i detta förhållande känns de som även om det ibland kan vara skönt å ha den turen/lyckan...). Vi hälsade på mamma/Theos mormor på jobbet innan vi fortsatte hemåt. Theo och Micke la sig på golvet å försökte krypa, eller ah ni fattar^^ Så underbart å se sitt livs kärlek ligga på golvet och leka med sin son! Det bästa som finns<3 Älskar mina älsklingar så himla mycket!!!<3 Vart annars en väldigt lugn och relativt tidig kväll, eftersom Micke skulle hämta sin syster i Tumba halv 11 dagen efter, då hon skulle hjälpa honom att storstäda lägenheten, medan jag och Theo skulle till Borlänge för att fixa mitt hår + träffa mina kusiner som jag inte har träffat på säkert 2 år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0