Just nu

Favoritmaten just nu: Grillat kött av något slag med klyftpotatis/potatisgratäng å bea nu när våren/sommaren är på väg. Det kan man iofs inte tro när man såg hur dagens väder va men hoppas att värmen kommer på riktigt nu. Vill ha 🌞 
 
Favoritlåten just nu: Oj. Hmm... Både jag å älsklingen är allätare när det gäller musik så det lyssnas på allt ifrån ballader till rock. Techno till rapp. De senaste dagarna har det varit Mix Megapol i högtalarna. Får Theo bestämma så ska det spelas barnsånger dagligen, som bl.a: Imse imse spindel, 10 små apor hoppade i sängen...,  Lille katt.🎶
 
Favorit programmet just nu: Vi har inte tittat så mycket på tv program de senaste veckorna utan det har mest blivit serie tittande. Så jag får lov å säga "Vikings". Måste jag säga ett program så kan jag tycka att set är lite intressant att följa "Biggest Loser" som går nu mån å tis. Just för att följa deras resa å se deras kapacitet för att verkligen nå sina mål💪 Vet själv hur svårt det är, även om man inte riktigt sitter i samma sits.
 
Favoritplagget just nu: Älsklingens stora tjocktröjor!!!!! Älskar att sätta på mig hans tröjor efter en lång arbetsdag, en dusch eller bara mysa in sig i tröjan när man ligger i soffan å kollar film istället för en filt❤
 
Favorit hudvårdsprodukten just nu: Ansiktsskrubb och ansiksmask ifrån Foreverliving (aloe vera produkter). Jag har testat på flera olika skrubbar och masker tidigare men ingen har gett det resultatet som jag hoppats på. Med dessa från Foreverliving så har min hud inte bara blivit lenare och fräschare utan även betydligt mer fri ifrån pormaskar och finnar som jag haft stora bekymmer med tidigare👍 Rekommenderar starkt att prova dessa (+ alla deras andra lotion och husvårdsprodukter). Bara höra av er vid intresse. Jag är återförsäljare för Foreverliving, Aloe Vera🌱
 
 
Masken + skrubben🌱
 
 
Favorit personen just nu: Älsklingen, min livspartner❤ Han har sen dag ett visat sitt stöd och sin kärlek för mig. Han har alltid funnits där vid min sida med en hjälpande hand. På den senaste tiden så har han visat betydligt större engagemang både med vår son (tagit lite mer eget ansvar nu än tidigare) och i oss som par. De senaste månaderna så har det blivit mer att han har lekt och busat med Theo på en helt annan nivå än tidigare (självklart har de lekt massor förut också men de va betydligt mer dataspelande då än nu), han erbjuder sig alltmer att passa Theo utan att jag behöcer fråga så jag kan jobba extra när det behövs och fokusera på mitt mål när det gäller träningen utan att det ska gå överstyr å att familjen blir drabbad.
När det gäller oss så har vi tagit vara på den "lediga" tiden vi har när Theo har somnat att bara vara vi, med mindre mobil tittande och dator. Det har bara varit han å jag! Vi har alltid varit starka men den senaste tiden så har vi blivit brtydligt starkare å visat vår kärlek på ett helt annat sätt för varann tanke på att det är så mycket annat i vår vardag förtillfället (jag har två jobb, träningen, invensteringen för allt nytt till huset, Theo som kräver mer tid än man tror osv). Han stöttar mig till tusen och vet alltid vad han ska göra för att få mig på bra humör.
Ibland undrar jag va jag har gjort för att förtjäna en kille som Micke. Han är verkligen mitt livs kärlek och jag är så otroligt lycklig att han just har "valt" mig som sin livspartner! Vi två förevigt❤
 Ni två❤
 
Favorit sysselsättningen just nu: Som familj är det bästa för tillfället att vara ute allesammans i lekparken och se när Theo springer runt och leker för fullt. Även de mysiga familjekvällarna framför tv'n precis innan Theo ska somna. Bara sitta tätt intill varandra och känna varandras närhet å kärlek.
För min del är det nog att tillbringa någon timme på gymmet för att sen komma hem till en familjekväll med mina grabbar. Älskar att jag har hittat min motivation till träningen igen & att allt slit ger resultat. Det går inte fort men det går framåt💪👍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0