Ta dagen som den kommer i 🌞- en

Idag blev de gymtrĂ€ning tillsammans med Sarah kl.8.15-10.15. Axlar Ă„ mage stod pĂ„ dagens schema.TrĂ€ningsvĂ€rken i magen kom direkt haha- skönt!👍đŸ’Ș
 
Nu sitter jag i soffan med en kopp te och tittar pĂ„ nĂ€r skrutten bygger med sin tĂ„gbana. Älsklingen bestĂ€llde nytt ljudsystem i söndags kvĂ€ll, och de skulle komma idag sĂ„ sitter Ă„ vĂ€ntar pĂ„ den. SĂ„ fort allt Ă€r klart med den leveransen sĂ„ blir de ut i 🌞 Ă„ ta en promenad med skrutten samt handla lite mjölk. Theo har blivit en liten kalv, sĂ„ mjölken tar slut direkt haha.
Ska nog höra av mig till Hanni Ă„ Malte Ă„ se om de e hemma och sugna pĂ„ att ses en stund 😊
 
Vad hittar ni pĂ„ för roligt pĂ„ era ledig dagar? Dela gĂ€rna med er😊
 
För övrigt blir de en vÀldigt lugn dag idag dÄ jag Àr ledig frÄn bÄde jobben bÄde idag Ä imorgon. Skönt med lite ledighet dÄ jag jobbar extra sÄ pass mycket.
Älsklingen ska tillsammans med Martin fixa i ordning ljudsystemet nĂ€r de slutar jobba sĂ„ vi fĂ„r de snyggt i vardagsrummet👍 Kanske lite Vikings tittande Ă€ven ikvĂ€ll. Grymt bra serie! Rekommenderas stort!
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0