Utbildad massör💆

Som jag har nÀmnt nÄgon gÄng tidigare sÄ Àr jag utbildad massör. Blev det efter första Äret pÄ Naprapat högskolan innan jag hoppade av utbildningen pga graviditeten samt att jag aldrig kom tillbaka efter mammaledigheten.
Just nÀr jag ansökte till högskolan och kom in kÀndes det helt rÀtt men efter bara 1 Är sÄ kÀndes allt helt fel, ingenting fastnade varken det teoretiska eller det praktisa samt att jag inte hade nÄgon motivation till skolan överhuvudtaget.
Jag tycker att det Àr vÀldigt trÄkigt att jag fick dom dÀr tankarna och kÀnslorna för det Àr EN GRYM utbildning och vÀldigt intressant, MEN helt fel för mig...
 
Nu 1.5 Ă„r efter att jag hoppade av utbildningen jobbar jag extra som massör, ingen anstĂ€llning eller nĂ„got sĂ„nt utan BARA för min egen skull för att fĂ„ in lite extra pengar vid sidan om mina andra 2 (3) jobb 😊
HĂ„ller till hemma hos oss, och i vissa fall sĂ„ gör jag Ă€ven hembesök om personen verkligen inte har möjlighet att ta sig till oss samt att det inte Ă€r alltför lĂ„ng resvĂ€g (dĂ„ jag kĂ€nner att jag inte vinner nĂ„got pĂ„ det)👍
 
Har egen bÀnk och olika typer av lotion samt oljor.
 
Är det sĂ„ att ni kĂ€nner er stela eller har andra typer av kĂ€nningar, va inte rĂ€dda att hör av er. Antingen hĂ€r i kommentarsfĂ€ltet, via facebook (Zandra Kjelledal) eller pĂ„ instagram (zandrakjelledal92)😊💆 Mer information kan ni i sĂ„ fall fĂ„ i ett privat meddelande.
Tar en billig peng, och garanterar att ni blir nöjda och kÀnner att det Àr vÀrt denna peng!
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0