Dag 1 av 5

I morse gick jag på mitt första 11.5tim pass på 5 dagar i rad. Det känns faktiskt helt okej då tiden går väldigt fort även om de låter som en evighet. Det gäller att man äter å dricker ordentligt men även att sömnen är bra.
I natt så sov vi ostört. Theo somnade i mitt knä igår kväll medan jag kolla på The Night Manager (bra å spännande serie som går på tv4 just nu). Vi lyckades lägga honom i sin säng å krypa till kojs utan att han vakna. Fick sova hela natten tills 10min innan jag skulle upp så jag kände mig rätt så utvilad.
 
Idag har det blivit en rätt så lugn dag. Suttit ute på baksidan en stund nu på em. 🌞-en har gått i moln men de e kvavt ute. Regn i luften känns de som.
 
Hur har eran dag varit än så länge?☺
 
Själv har man 4tim kvar av dag 1 av 5 på de långa passen. Får se om skrutten är vaken annars blir de å ta de lugnt framför tv'n om jag känner mig rätt. De e ju The Night Manager även ikväll så ah timmarna kommer gå fort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0