Godmorgon...

.... lördag! Hoppas ni har sovit bra? ☺ Tyvärr kan jag inte säga detsamma, då jag har sovit kasst i natt.. Inte pga Theo denna gång då han sov i sin säng enda fram till kl.5, utan för extrem smärta i ryggen & nacken😔 Börja känna av det i ländryggen redan igår när jag jobbade 13.5tim i streck... Jag har väl alltid haft lite små problem med ryggen genom alla år så de har inget med att jag börja jobba som personlig assistent eller från graviditeten med Theo utan det har alltid funnits där. Självklart är det ett tungt jobb å de e väldigt slitsamt generellt för kroppen, de kan jag inte neka...
Förhoppningsvis så ger de med sig umder dagen så jag slipper vara hemma sön å mån när jag även ska jobba...
 
Idag har det varit en lugn dag än så länge. Tänkte dra ner rill Kringelfestivalen ett par timmar för att ändra miljö litegrann ☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0