Några saker jag aldrig trodde skulle bli verkliga för 4 år sedan...

... Träffa mitt livs kärlek via internet (varit tillsammans i 3.5 år nu)
 
...Tankar om att bli gravid 3mån in i förhållandet, planerat dessutom
 
 ... Att jag skulle vara den första i vårt tjejgäng att bli mamma
 
... Att jag skulle få en JÄTTE lätt och enkel graviditet samt förlossning.
(Gick bara upp 11kg, hade bara mage, mådde som om jag inte va gravid, träna flera dagar/v fram till dagen innan förlossning, 2.5 tim förlossning, endast lustgas när de va dags att börja krysta, en frisk son som va otroligt snäll dygnet runt, graviditetskilona försvann inom 1mån osv)
 
...  Att bli mamma redan som 21-åring
 
... Att bära en förlovningsring redan som 22 åring
(18 okt 2014 = min födelsedag)
 
... Att jag skulle flytta 3 gånger inom en 3.5 års period
(Hemifrån ➡ Älsklingens 2:a➡ 3:an ➡ radhuset)
 
... Att vara ägare till ett radhus
 
... Att jag skulle hoppa av skolan och få ett jobb med tillsvidare tjänst
 
... Att jag skulle glida isär med 2 av mina vänner som jag känt sen blöjålder samt från åk. 6)
 
... Att jag skulle få så många nya vänner på så kort tid
 
... Att jag skulle leva idag med det liv jag alltid drömt å hoppats om
(Med mitt livs kärlek, bilda en egen familj, flytta till hus, ha ett jobb jag trivs med, veta vilka mina riktiga vänner e, ha en familj å släkt som stöttar en i vått å torrt, kunnat släppa allt som har med det förflutna å göra (depressionen bl.a.) m.m.)
Min framtida man ❤
En liten Theo på 5mån ca❤
2v innan BF ❤ Saknar allt med att vara gravid ❤
❤❤❤
10tim gammal ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0