Natti Natti

30min kvar av detta kvällspass. Något jag ser fram emot e att ge älsklingen en STOR kram å en godnatt puss, så hoppas att han e vaken i knappt 1tim till😍
 
Va händer annars imorgon?
Inskolning mellan kl.9-11. Runt 12 kommer min mormor å morfar på besök för att träffa Theo en stund innan de åker till Öland igen. Blir även att svärfar kommer på besök runt 16 tiden för att hjälpa älsklingen med att lägga nya golvet i torkrummet. Har längtat efter tacos nu i snart 1v så de lär nog bli en taco middag imorgon då jag jobbar till kl.19 på fredag å grabbarna redan har käkat när jag kommer hem👍
Torsdagen avslutas troligtvis med arrow avsnitt å kanske lite mys, beroende på om skrutten vaknar eller inte😉😂
 
Hoppas ni har haft en underbar onsdag. Så hörs vi imorgon. Godnatt sov så gott 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0