Nya blommor till hemmet🌾

GodkvÀll!
Febern försvann under mĂ„ndagen vilket va skönt, men tröttheten Ă„ segheten kvarstod. Blev en vĂ€ldigt lugn dag hemma. LĂ€mnade Theo pĂ„ dagis vid 7 tiden precis som om jag hade jobbat just för att han skulle fĂ„ en första heldag nu direkt efter inskolningen. Hade tĂ€nkt Ă„ somna om nĂ€r jag lĂ€mnat honom men lyckades aldrig men lĂ„g Ă€ndĂ„ kvar i sĂ€ngen till halv 11👍
En gÄng i mÄnaden sÄ har vi en person hÀr Ä stÀdar (sÄ noga som flyttstÀdning). BÄde jag Ä Àlsklingen tycker att de e jÀtte skönt Ä fÄ de sÄ hÀr ordentligt stÀdat. SjÀlvklart sÄ dammsuger vi golvet, moppa golv Ä dammar av regelbundet, men just den hÀr stÀdningen bakom tv bÀnken, bakom högtalarna, tolka av minsta lilla list Ä dörrkarm- det Àr inget vi lÀgger stor tid pÄ utan det gör den hÀr perosnen. Grymt skönt Ä de luktar sÄ frÀscht efterÄt!
Men iaf, i mĂ„ndags va det Ă„terigen dags för stĂ€dning sĂ„ undertiden satt jag Ă„ kolla pĂ„ Gossip girl Ă„ tv medan stĂ€dningen pĂ„gick. Tog drygt 3tim👍
 
Älsklingen hĂ€mtade Theo nĂ€r han sluta Ă„ jag pĂ„började matenâ˜ș Blev massa bus Ă„ lek innan han somnade pĂ„ 10min i sin sĂ€ng. Blev en relativt tidig kvĂ€ll för mig med. Kröp ner runt 21 dĂ„ jag va dödstrött.
 
Theos favorit leksaker just nu = hans eget lilla kök med hans nya plast mat modeller👍😁
Se bilderna nedan ⬇
 
 
 
BÄde igÄr Ä idag sÄ har de blivit lugna ensamma dagar. Theo har varit pÄ dagis mellan kl.9-14 (fortfarande för att komma in i gruppen- vilket han gjort snabbare Àn vi trott). IgÄr fick jag all tvÀtt tvÀttad, rensa Ä stÀllde ordning i kylskÄpet Ä kolla tv innan jag skulle hÀmta Theo. Efter blev de bus Ä lek Àven om han inte va pÄ de bÀsta humöret kvÀllen igenom... En mysig kvÀll med Àlsklingen blev de iaf Ä somna Àntligen pÄ hans bröst utan att skrutten vakna Ä kom intassande.
Idag har jag inte gjort nĂ„gonting innan jag hĂ€mta Theo. Eller jo jag handla lite bĂ„de pĂ„ ica, Ö&B Ă„ nya blommor pĂ„ plantagen. Behövde en ny blomma pĂ„ vardagsrummet Ă„ köksbordet.
Efter blev de en massa lek Ă„ bus i lekparken och vĂ€ntade pĂ„ Jennie som skulle komma förbi en svĂ€ng. Mötte upp henne innan vi gick hem. Hon fick se hur vi bodde, kĂ€ka lite glass Ă„ sen satt vi mest Ă„ snacka skit medan vi lekte med Theo. Tiden gĂ„r alltid sĂ„ fort sĂ„ helt plötsligt sĂ„ traskade Ă€lsklingen i rummet Ă„ höll oss sĂ€llskap pĂ„ golvet. Han tog med sig Theo Ă„ bada innan Jennies kille kom för att hĂ€mta upp henne. VĂ€ldigt söta ihop mĂ„ jag sĂ€ga 😊😍
Sen dess har vi kĂ€kat middag Ă„ bara tagit det lugnt. Kollat pĂ„ Theos favorit film- Den goda dinosaurien🐊
Start dags för Theo att sova, annars blir de nog inget speciellt. Lite Arrows tittande kanske dÄ jag sÄg klart pÄ Gossip Girl sÀsongerna under dagen (trÄkigt nog hehe).
 
Hoppas ni har haft de underbart dess dagar 😊
Han har lĂ€rt sig Ă„ cykla sjĂ€lv 😁 lite hjĂ€lp i uppförsbackar men annars gĂ„r de helt okej👍
Mammas skatt❀
Ny blomma + kruka till vardagsrummet 🌾

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0