Pott träning & torkrums bygge

Hela torsdagen och fredagen blev det lugna dagar hemma. Älsklingen höll på att bygga i det kommande torkrummet, eller rättare sagt han isolerade golvet, la nytt golv, gjorde ordning det nya taket, satte upp en vägg för att dela upp garaget till ett torkrum och ett förråd av det som blev kvar av garaget, samt isolerade det å lite annat. Han har haft fullt upp å väldigt trött om kvällarna.
Taket isolerat (tyvärr ingen nyare bild på hur de ser ut nu)
Golvet när det va påbörjat. Idag är det färdigt 👍
Min man han kan 😍
 
Jag har haft fullt upp med skrutten då han inte har varit så jätte glad. Små grinig å allmänt trött, inte ett dugg samarbetsvillig eller velat leka själv. Jag hade tänkt gräva klart rabatten på baksidan men icke då.. Kom en bit men är ännu inte klar. Gör man lite då å då så blir det tillslut klart men de vore skönast å få de klart på en gång så man kan njuta av sitt jobb på annat sätt.
Istället så vart det massa pott träning, la pussel, spela Bamse lotto, kolla film, småstäda lite å lite annat.
I torsdags så blev det 3 olyckor för Theo medan i fredags så vart det ingen utan gjorde sina behov på pottan. Han säger dock inte till att han behöver gå på toa utan vi får ta honom dit 1-2ggr/tim så han vet att det är där han ska utföra sina behov. Vi går även på toa tillsammans med honom å när han hör att vi kissar så skiner han upp å säger "mamma kissar. Theo också". När han säger så, så kommer det även i hans potta☺ Han blir jätte glad bara de kommer några droppar, å blir jätte ledsen (lite som om att han skäms) när det kommer i kalsongerna istället. Sånt händer å de e bara att fortsätta traggla ☺
Pott tränaren
Pussel gubben här hemma
 
Mot kvällen så blev det som vanligt en lugn kväll med ett glas 🍷 framför tv'n. Först gossip girl medan älsklingen spela lite å sen arrow när han va klar.
Tyvärr så är Theo inne i en sån period att han vaknar mellan kl.22-00... så han har fått ligga i vår famn i soffan tills han somnat å sen lagt in han i sitt rum igen. Trots då har han vaknat efter 5min när vi lagt oss å kommer tassande in i vårt sovrum.. Jätte mysigt när han ligger bredvid å hela familjen är samlad men som jag har sagt tidigare så vill både jag å älsklingen ha kvalitetstid tillsammans när vi går å lägger oss. NEJ inte enbart för sex (vilket Theo är expert på att avbryta antingen mitt i akten eller precis innan btw haha 😂) utan bara ligga mot hans bröst å snacka om himmel å jord😍
😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0