Sötsug

Dagens middag blev en lyx! Då jag inte har fått i mig någon mat alls idag (endast havregrynsgröt i morse å ett äpple på em) pga illamående å ryggont så kände kag att jag behövde få i mig vad som helst hur onyttigt de än skulle vara...
Det fick bli en kebabrulle från grabbarna på Valuta. Har inte känat där sen vi flytta, så måste se hur dom har de😉 
Behövde även gå förbi Ica så passade på å göra de när jag ändå va där. Behövde köpa bregott, mandelmjölk, banan & så behövde jag ha lite godis 😇 Känner att jag har varit så pass duktig att inte ha käkat något godis på 2-3v så jag förtjänar de efter att ha jobbat så många timmar haha.
Är grymt trött men känner att de e lite väl tidigt att lägga sig kl.20 haha. Försöka hålla mig vaken 1tim till iaf.
 
Hur ser eran kväll ut? 😁
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0