Jobb vecka

Jobb måndag, 7.30-19. Jätte trött å dagen gick rätt så långsamt.. Hemma blev de en lugn kväll framför tv'n å en lång dusch med hårtvätt innan skrutten vakna till å hela familjen kröp till kojs vid 21.30 redan.
 
Jobb tisdag, 7.30-19.30. Även trött denna dag men förhoppningsvis går det över under dagen👍
Hoppas även att jag har fått en post avy i brevlådan när jag kommer hem. De sista julklapparna till mina föräldrar inväntas med posten. Dock e jag lite orolig då jag inte la märke till att vår gamla adress stod kvar som leveransadress, förrän i helgen då jag fick orderbekräftelsen... Kul om jag nu går miste om dess presenter pga en sån miss.. Håller tummarna att jag får en avy så jag får hämta ut dom själv✊
Lär bli en lugn kväll även idag då jobb även står på schemat imorgon. Har tagit extra pass både ons å tors + har mitt eget pass på fre, så 4 dagars ledighet sen ser jag fram emot!!
Började gårdagen med en chailatte👍
Broccoli å bacon paj + sallad + vitlöksbröd blev de till middag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0