Kommer julklapparna eller inte, de e frågan..

God eftermiddag/kväll!
 
Uppdatering om de uteslutna julklapparna..
Kundservice som jag hörde av mig till svarade dagen efter. Han som skrev bad om ursäkt att beställningarna inte hade kommit än och meddelade att de skulle skicka nya beställningar med expressleverans, dvs att de skulle komma redan på fredag (imorgon)👍 Dock skrev han även att ena julklappen som inte hade kommit, skulle levereras separat å att även den ska komma denna vecka. Får se imorgon när jag kommer hem från jobbet om båda paketen står vid dörren eller inte...
Vore riktigt tråkigt om det inte kom imorgon då det är julklappar från Theo... Då får jag skicka ytterligare ett (lite argare) mail till kundtjänst! Tänker inte slänga ut över 700 kr på något som inte levereras. Visst, om jag inte hade meddelat dom att jag råkade skriva fel adress och bara lät det vara så får jag väl skylla mig själv, men nu när jag faktiskt har kontaktat dom å även fått svar att de skulle skicka nytt så räknar man med att det ska skickas till den rätta adressen!!
Blir arg annars 😡
 
Inte meningen att detta skulle bli ett så irriterat inlägg men man blir rätt irriterad när beställningar utesluts å inte kommer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0