2 dagars träning

Har varit ledig både igår och idag, det slutade med att jag tillbringade mina förmiddagar på gymmet innan det va dags att hämta sonen på dagis kl.12.30. Svettigt värre!
 
I måndags blev de tillsammans med mor min då hon ville ha hjälp att komma igång igen efter ca 3 mån upehåll. Känner mig lite som en PT även om jag inte är utbildad eller något sånt eftersom både mamma och min jobbarkompis vill ha min hjälp å träna tillsammans med mig. Känns väldigt kul, även om man utgår ifrån mina övningar å mitt uppägg som jag fick av min "coach" Alexsandra :)
Och idag blev det bara jag själv och en tungt ben- och rump pass på drygt 2 tim (uppvärmning och nervarvning inräknat). Det va första gången jag körde detta upplägg på övningar då jag fick nytt schema den 1/2 av Alexsandra. Det va jobbigare men grymt kul, så hopppas på bra resultat :)
 
 
Tyvärr kunde jag inte inviga mina nya träningshanskar eftersom jag inte körde några övningar med stång idag när det va ben och rumpa, men imorgon blir det mycket rygg och triceps så då blir det invigning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0