C9

Precis som jag skrev i förra inlägget, så ska detta inlägg bestå av C9 snack.
 
Många av er har säkert inte gått minste om den fantastiska c9, eller Change 9 som det egentligen heter.
Jag måste faktiskt erkänna att innan detta erbjudande så visste jag inte va C9 va för något. Jag har sett på flera instagram- och fb konton att dom har använt sig av något som heter C9 samt sätt massa peppande bilder före och efter C9 användning men har aldrig riktigt förstått vad det går ut på (till nu när jag har läst på lite och fått mer information). Jag har alltid varit intresserad och nyfiken på va det innebär och vad det faktiskt är för typ av tränings diet/kost samt hur stor skillnad det faktiskt kan bli utav detta.
Jag kände att enda sättet för att jag ska få reda på hur stora förändringar det blir, är att jag testar det själv. Så här står jag idag: precis beställt en C9 box, och inväntar starkt på att få hem den!
 
För er som inte vet va C9 är för något så kommer lite information här (taget från en annan blogg, en tjej som jobbar på företaget "Forever" som producerar dessa produkter):
 
Allt handlar egentligen om att på 9 dagar rena ut kroppen på allt som vi inte ska ha och på så sätt, med underbara aloe-vera produkter, gå ner i vikt.
Lägg grunden till att må bättre och att se bättre ut. Change 9 är det program som på 9 dagar kan hjälpa dig att kickstarta din resa mot ett smalare, och hälsosammare jag. Det är effektivt, enkelt att följa och ger dig verktygen du behöver för att starta din förändring i dag!
Ska bli så spännande att se vilket resultat detta ger i kombinatin med träning - en perfekt start till ett sundare liv.
 
Jag längtar efter min starbox nu och jag är så TAGGAD! Ni kommer följa mig och min 9- dagars resa här på bloggen (samt min tidigare träning inför Beach 2016 i kombination med varandra).
Ska bli så kul att dela med mig av de förhoppningsvis kommande resultaten och visa vilken skillnad C9 kan göra!
 
Vill ni också testa på C9? Va inte rädda för att höra av er! Så här kan ni kontakta mig:
Mail: [email protected]
Facebook: Zandra Kjelledal (privat meddelande)
Instagram: ZandraKjelledal92
eller
så är det bara att lämna en kommentar här på bloggen vid önskat intresse! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0