Dag 1

Då är dag 1 avklarad.
Ska jag vara ärlig så trodde jag att de skulle vara svårare med att hålla suget efter mat än va de faktiskt va, men med tack vare att jag måste dricka mycket vatten så så försvann hungerkänslan som uppstod hela dagen, eller ah den minskade för stunden i alla fall. Det va mer de som va jobbigt, och självklart när älsklingen hade beställt en STOR kebab rulle ifrån grabbarna på restaurangen bredvid oss, till middag medan jag satt där med min aloe-vera gel dricka som skulle vara min middag både idag och imorgon...
Kändes som om att han gjorde de bara för att retas, då han är emot det här med att jag går på C9 för tillfället..
 
Dag 1 och 2 kommer se likadana ut.
 
Frukost- 
30ml Forever Aloe Vera Gel
1 tablet Forever Therm
30 min lågintensiv träning (kommer bli utspritt för min del pga jobbet)
Mellanmål:
1 portionspåse Forever Fiber
Lunch:
30ml Forever Aloe Vera Gel
1 tablett Forever Therm
1 mått Forever Ultra (chokladpulver)
Middag:
30ml Forever Aloe Vera Gel
Kväll:
30ml Forever Aloe Vera Gel
 
När det gäller att träna 30 min/ dag så har det varit svårt idag. Totalt så har jag gått i över 1 tim på jobbet, men det är inte alls sammanhängande som det egentligen ska vara för att ge bäst resultat.
Har bränt 250 kcal på dessa 60 min (promenader på max 50 m åt gången- in å ut från bilen i stort sätt) och det blev knappt 5 km på hela dagen.
Inte det bästa kanske men tanke på att jag har det jobb som jag har så får jag vara nöjd. I morgon eller på söndag efter jobbet så hoppas jag att jag ska hinna med ett gym pass eller en lite längre promenad. Behöver samtidigt komma igång med styrkan igen eftersom jag vilade ons och tors denna vecka när jag va ledig (tränar alltid på morgonen om jag är ledig). Känns inte bra att styrkan har halkat efter lite. Tur att jag även har fått hemövningar som jag i värsta fall får ta å göra. Inte riktigt samma sak men bättre än ingenting! 
 
Vad har jag då för mål med c9 kanske ni undrar?
1) Minska på mitt sötsug som är en så pass stor bov (har alltid haft svårt med detta)
2) Känna mig både piggare och gladare samt känna att jag har mer energi/ork om dagarna (inte lika trött)
3) Både gå ner något kilo samt minska några cm utspritt över hela kroppen
 
 
Nu blir de att krypa till kojs då alarmet ringer kl.5.50 för jobb.
Ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi mer imorgon, både med mer info hur andra dagen har varit (bättre eller jobbigare?) och min egen syn på min kropp :)
puss å kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0