Ingen bra dag...

Idag har det inte varit min dag på jobbet...
Det började med att jag försov mig i morse, inte så att jag kom försent men det blev att vi åkte 6.15 hemifrån när vi egentligen ska åka kl.6 senast. Kom till jobbet i tid oh skrev av det jag skulle göra under dagen. Kom iväg lite sent från kontoret och inte bara det utan jag blev påkörd bakifrån rätt så kraftigt när jag skulle svänga av motorvägen... Bilen framför mig tvärnita och tack gode gud för mina snabba reflexer så hann jag precis ställa mig på bromsen och få stopp på bilen innan jag skulle krocka med bilen framför. Dock så hade kvinnan i bilen bakkom mig inte alls lika snabba reflxer + att hon körde på en hal fläck så hon hamnade i min bak helt enkelt.
Eftersom jag inte va beredd på att något skulle hända så satt jag självklart helt avslappnad i bilen, men när krocken kom så vart det att huvudet/nacken fick sig ett snabbt kick framåt.
Kvinnan i bilen va helt förstörd och förklarade att de inte va meningen, att det här va första gången hon hade krockat med någon, va jätte rädd att jag hade gjort illa mig osv.
Just då kände jag inte av något eftersom jag bara hade jobbet i tankarna och att jag redan va sen till första personen.. Efter 5 min senare när vi konstaterade att ingen av oss var skadade och det syntes ingenting på någon av bilarna så gav vi varann en varsin kram och körde vidare Vi kände att det va onödigt att skriva några papper när det ändå inte syntes något, inte ens en liten repa!
De va första gången jag har varit med om en krock, å jag står gärna över dom i framtiden...
 
Resten av dagen va kaos. Eftersom jag va sen redan på morgonen så vart allting förskjutet och jag hann inte med hela min lunch.. Eftermiddagen va också stressig då de vart mycket körning (från söderätlje, till Järna och tillbaka till södertälje) och snabba ärenden för att hinna med och för att få sluta i tid, 15.15.
Kom till sista personen kl.15 vilket vi redan då kände att "de här blir överid". När vi nästan va klara så ringde min saordnare å sa att jag blev tvungen att åka på ett larm, vilket ledde till att jag inte slutade förrän kl.16 (45 min sent). Lite extra cash men de e frustrerande när man har varit sen hela dagen och har en tid att passa efteråt.
 
Alexandra kom över på 1 tim massage kl.17. Den timmen gick väldigt fort, precis som vanligt. Bokade även upp ytterligare en tid :)
Därefter blev de att laga mat och betala 2 räkningar så de va gjort.
Älsklingen fick natta skrutten ikväll och han ligger fortfarade kvar innan i Theos rum så jag kan slå vad om att han har somnat själv, då han har varit jätte trött hela dagen och inte mått helt hundra. Han sa även innan maten att han skulle äta och sen sova, pga tröttheten.
 
Jag själv har varit jätte trött idag också, tillskillnad från de andra dagarna på c9. Tror att det har varit med stressen idag, men känner att jag skulle kunna somna nu jag också om jag la huvudet på kudden.
Så de blir att väcka älsklingen, borsta tänder å tvätta bort sminket och därefter krypa till kojs så man inte bli  sjuk igen.
Imorgon står det jobb på schemat och därefter rygg - & triceps träning, innan det är dags för fredags mat + mys + bakning inför Theos kalas på lördag! Har sagt att jag ska baka i 3 dagar nu men att det inte har blivit av.. Imorgon måste det göras eftersom det redan är fredag.
 
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig torsdags kväll så hörs vi :)
Puss å kram<3
Sådan far sådan son, eller hur brukar man säga <3
Detta är en bild för några månader sedan- älskar att se mina favoriter sova så sött <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0