Lördag

 
Kan börja med att säga att man kan säga att jag va dunder trött igår hela dagen och kvällen. Som vanligt skulle jag natta sonen runt 19 tiden, men det blev nog istället att vi nattade varandra. Låg och små pratade lite medan musiken gick i bakgrunden.Från ena sekund till den andra så hade vi båda somnat i Theos säng.
Jag vaknade till med ett ryck vid 21 tiden och gick ut till vardagsrummet som en zombie (älsklingens uttryck medan han skrattade). Gick och gjorde i ordning ett glas med vatten med två citron skivor i. Bäddade sedan ner mig i soffan med en av våra zebra filtar. Måste nog ha somnat på 2 sekunder även då för helt plötsligt så väckte älsklingen mig runt midnatt och frågade om vi skulle krypa ner i sängen.
Det som alltid är jobbigt när man somnar sådär i soffan är att man inte har borstat tänderna innan (oftast inte i alla fall), så allt känns extra jobbigt just då.
Hann knappt säga "Godnatt" och "jag älskar dig" till älsklingen eller ge honom en puss innan jag somnade igen haha. Kan inte ha varit så jätte roligt sällskap igår ^^
 
Vaknade halv 5 i morse av att skrutten kom in och kröp upp i våran säng och la sig mellan oss. Vi somnade återigen om - alltid lika mysigt att ligga hela familjen samlad, å ha armarna runt varann.
När klockan hade slagit 8 ca så vaknade jag av en inte så jätte mysig lukt. De va bara att gå upp å byta blöja på Theo och därefter krypa ner i sängen igen. Satte på barnkanalen på tv så Theo hade något att titta på medan man själv somnade om.... IGEN!!! Strax efter 9 vaknade jag av mig själv och kände mig jätte pigg. Inte så konstigt när man hade sovit i stort sätt från kl.19 kvällen innan, dock med en hel del väckningar men i stort sätt hela kvällen å natten.
Vi myste framför barnkanalen tills älsklingen vaknade, och vi gick upp å käkade frukost.
 
Runt halv 12-12 så hade vi gjort i ordning oss å begett oss ut till bilen för att fixa våra ärenden. Blev att vi åkte till färghandeln för att kolla på tapeter till radhuset, och förhoppningsvis beställa dom i samma veva.
Hittade några JÄTTE snygga tapeter rätt snabbt som vi slog till på direkt.
 
* Kolla och beställa tapeter - CHECK!
 
Åkte vidare till Toy´s Rus för att leta efter födelsedags present till Theo. Han va inte så jätte sugen på att gå runt å kolla, utan han ville hellre åka rutchbana som stod precis innanför entré dörrarna haha.
Hittade tillslut 2 presenter som vi tror kommer komma till användning.
När vi kom hem så hade klockan hunnit blivit 15  och det va dags för en sen lunch. 
 
* Födelsedags present letande -CHECK!
 
Tyvärr så kunde jag inte övertala älsklingen om att svänga förbi Ikea (vilket jag hade räknat med iofs men hade ändå hoppats på de), så de får bli en annan dag.
 
Kvällen har i stort sätt inte bestått med så mycket annat än telefon prat, melodifestivals tittande med min kärlek och nu sitter jag här med bloggen. Trött känner jag mig, men inte på långa vägar som igår haha.
Tänkte slänga in ett inlägg angående C9 som jag täknte börja med. Några av er vet säkert vad de e, men till er som inte vet så tycker jag att ni an läsa nästa inlägg :)
 
Familje mys på morgon kvisten med min underbara familj <3
 
 
 
Invigde även min nya tröja som jag köpte när vi va iväg till Mall of Scandinavia :) Mycket nöjd med köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0