Samsung galaxy s6

ÄNTLIGEN (!!) har man blivit med ny mobil!!
Har i knappt 1,5 år gott runt med pappas gamla jobbmobil som knappt har fungerat, efter att skrutten slängt min dåvarande mobil i vårt glasbord i vardagsrummet... Tur i oturen, så höll bordet, men inte mobilen *suck*
Det är väl sånt man får räkna med om man är dum å lånar ut sin mobil till en 8 mån gammal bebis som precis har lärt sig att "slänga saker är roligt", bara för att han skulle ha något att göra (den var avstängd), medan man själv höll på med något annat i någon enstaka sekund.
 
Med mycket om och men så blev det tillslut att jag valde en Samsung Galaxy s6, "guld" färgad.
Jag har väldigt mycket gott om den och älsklingen är väldigt nöjd med sin efter att man hade frågat honom va han tyckte och tänkte kring de olika mobilerna som jag valde mellan :)
Fick den igår och än så länge har det inte vara några konstigheter alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0