Schampo & Balsam

Tänkte rekommendera ett schampo och balsam i detta inlägg som jag använder mig utav och som faktiskt fungerar (!) tro det eller ej. Det heter HAIR JAZZ och det är säkert många som känner igen dom från tv reklamerna.
 
Jag hade aldrig hört talas om dessa produkter innan jag såg dom på tv för några månader sedan. Det är mycket skit reklamer som går nu för tiden och allt är tydligen hur bra som helst, men frågan som jag sätller mig varje gång är "Hur bra är dessa produkter egentligen? Är de så pass bra som de säger eller är dom lika meningslösa som allt annat? Är det värt pengarna?" osv.
Det va såna frågor jag ställde mig själv en längre tid och beslöt mig sedan för att strunta i det tanke på att produkterna är dyra (kan jag tycka ialla fall).
Bara någon dag senare så berättade mamma att hon hade sett en reklam på tv angående ett schampo & balsam som skulle bidra till friskare och starkare samt växande hår, som hon nu hade beställt till mig som jag skulle testa för mitt hår. Jag tänkte "fan va bra, då kanske mitt hår äntligen kan växa lite och se lite friskare ut".
Det visades vara just dom här HAIR JAZZ produkterna som jag själv hade tittat på.
Vilket sammanträffande...
 

En liten parantes så här för er som inte känner mig: Jag har alltid haft slitet hår och som aldrig växer (det tar evigheter för håret att bara maxa en millimeter). Det går alltid av när det kommer till en viss längd oavsett hur ofta jag har klippt de, vilket jag tycker är JÄTTE tråkigt.Det har lett till att jag nu nästan aldrig går till frisören eftersom jag inte trivs med att håret bara bli kortare å kortare utan några positiva resultat.
När mamma kom och berättade att hon hade beställt produkterna till mig, så fick jag ge dom en chans.
 
Nu, ett antal månader senare, så använder jag dom fortfarande. DET FUNGERAR FAKTISKT, tro det eller ej.
Mitt hår har vuxit, det har blivit tjockare, det "döda" håret har vi klippt bort så det friska kan växa ut utan problem, håret ser inte slitet ut för fem öre ch jag har dessutom fått tillbaka mina fina lockar (utan att jag ens behöver fixa ordning håret och använda mousse)!!!! :D
Det va inget jag trodde på till en början men jag måste säga att jag ångrar verkligen inte att jag lät mig testa dom!! Är super nöjd!! :D
 
Självklart växer håret olika fort och tjockleken varierar för varje individ. Så är det med allt.
Det gäller att ha tålamod och inte slarva med instrutionerna som medföjer.
 
HAIR JAZZ FÖRDELAR:
  1. Håret kommer att växa tre gånger snabbare i genomsnitt,
  2. HAIR JAZZ gör håret starkare.
  3. Håret kommer att bli mjukare, tjockare och glansigare,
  4. Bevisad effektivitet och testat på alla hårtyper,
  5. En synlig minskning av håravfall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0