Snabbt inlägg

God förmiddag mina vänner!
Lovade igår kväll att jag skulle försöka hinna fixa en start bild inför dagens c9 start & det lyckades jag med👍
Jag måste erkänna att jag INTE gillar att ta bilder på mig i underkläder pga att jag inte känner mig helt hundra % bekväm i min egen kropp.. Mer om det i ett kommande inlägg så småning om.
 
Just nu ser jag de som ett måste för att själv se skillnaden å se att jag verkligen kan jag också. Annars blir de lätt att man kollar sig blind på spegelbilden och inte ser den skillnaden som man faktiskt har åstatkommit.
Men i alla fall så kommer min före bild här nedan för.
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag så hörs vi under dagen / em 😊
Puss å kram på er, ni är underbara ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0