True love never ends♡

I måndags den 1 feb, va det 3 år sen vi två blev en.
Sen dag 1 fyllde du inte bara mitt liv med glädje å mening utan även '
mitt hjärta med evig kärlek.
Jag är kanske inte den bästa på att visa tacksamhet,
men jag hoppas att du vet att jag är otroligt tacksam och
lycklig att just DU är mannen i mitt liv!
Något jag däremot vet att jag säger ofta &
som du får leva med är dessa tre ord:
JAG ÄLSKAR DIG!!♡
 
 
I måndags skickade jag iväg älsklingen till jobbet som vanligt vid 6 tiden medan jag själv somnade om med skrutten liggandes bredvid- mysigt !
Snart därefter ringde även mitt alarm och det va bara att bege sig upp och göra i ordning både mig och Theo inför dagis. Lämnade honom vid 8.30 och åkte därefter och handlade lite inför middagen.
Kände att jag ville ha något lite mer speciellt när jag å älsklingen firar 3 år tillsammans!
Köpte även en tulpan bukett, lite lösgodis (som jag la i en skål vid hans dator, där jag vet att han skulle se det direkt när han kommer hem haha) och en Toffifee ask som han skulle få.
Vi har nog aldrig köpt något til varann när vi firat årsdagarna (eller  jo jag har men tyvärr så är min kära sambo inte den mest romantiska killen och så e han inte den bästa på att komma ihåg datum :P ) så därför blev det inte så mycket i present.
 
Blev att förbereda inför middagen innan det va dags att hämta Theo igen kl. 12.30.
Eftermiddagen gick väldigt fort tanke på att man hade fullt upp med snart en 2-åring hemma + förbereda med mat och dukning tills min andra hälft skulle komma hem. Ville gärna ha ellt klart innan dess eftersom han inte skulle få gå in i köket.
 
Till förrätt blev det: Toast skagen
Till varmrätt blev det: Grillad fläskytterfile i ugn, med grillad klyftpotatis och timjan, samt bea + tzatziki (+ sallad till mig).
Till efterrätt skulle de ha blivit: glass med shokladsås, men ingen av oss orkade den haha. Alltid samma visa varje gång vi firar något ^^
 
När Theo hade somnat så bäddade vi ner oss i soffan och myste framför en film. Länge sen vi bara tog hand om varandra på detta sätt. Måste säga att jag har saknat de :)
Blev en lagom sen kväll då vi båda skulle upp och jobba.
Bästa sättet att somna på är då att somna på älsklingens bröst samtidigt som man hör hans andetag och armar runt mig. Sååååå otroligt mysigt och jag känner verkligen att det kommer vara vi två för alltid ♡
 
 
 
 Bild på oss när vi va på vår 1 - åriga förlovningsresa 22-25/okt 2015 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0