Dags för fredags myyyyyys!

Här hemma vandrar vi fortfarande i förkylning och huvudvärk. Det sköna är att huvudvärken inte är lika kraftig som den var igår så jag hoppas att den lägger sighelt snart. Däremot så känns de inte som om att förkylningen vill ge sig riktigt än hos mig. Mina killar mår i alla fall lite bättre :)
 
Idag tog jag även ut vab, precis som de två tidigare dagarna. På ett sätt känns de lite segt att vabba när Theo är pigg och springer runt och leker för fullt, men probemet är att ju att hans näsa rinner och det är aldrig positivt att lämna han på dagis i det tillståndet. Inte bara för att risken ökar för att smitta de andra barnen, utan också för att det ökar att man snart får lov att ta ut vab snart igen... Vi har tyvärr gjort det misstaget förut så denna gång tar vi det säkra före det osäkra.
 
Vaknade i morse av att Theo slog på älsklingens kudde och ropade "pappa sova da". Theo vet att Micke sover på sidan närmast fönstret och jag närmast garderoberna. Älsklingen kom inte hem igår förrän Theo hade somnat och hade redan hunnit begett sig till jobbet innan han vaknat, så han tyckte att de va lite konstigt att sängen va tom. Så sött!
 
Resten av dagen va lugn. Blev en sen frukost och lunch, samt mycket lek å bus tills Micke kom hem runt 13.30 tiden. Hann även få lägenheten lite städad och tvätta en tvätt, samt packa skruttens väska då han ska sova hos sin mormor å morfar denna helgen. Jag å älsklingen ska tillsammans med svärföräldrarna och Mickes farmor Laila till Mall of Scandinavia för en hel dags shopping som avslutas med bio i VIP salongerna (En man som heter Ove tror jag att vi bestämde oss för) och middag. Kommer bli super mysigt <3
 
Sitter för tillfället i soffan med en kopp te och lite blåbärs kvarg glass och Walder Farms choklad sirap- JÄTTE GOTT och NYTTIGT (!!!!) samtidigt som Fångarna på Fortet visas på tv :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0