Älsklingen 25 år😘

Steg upp lite extra tidigt i tisdag för att göra iordning älsklingens pannkakor som han skulle ta med sig till jobbet då han aldrig äter frukost hemma, framför allt inte när han ska till jobbet. Väckte honom med en grattis puss å kram innan jag skjutsade ner honom till hans jobb å därefter fortsatte till mitt.
 
Tanke på att han INTE ville fira sig varken med släkt, vänner eller ha någon typ av överraskningsmiddag utan ville bara ut å käka med mig på kvällen, så kände jag att jag fick lov å respektera de även om jag gärna hade velat överraska med något...
Jag fick då ideen att jag skulle överraska med ett blombud till hans bygge istället som skulle vara från Theo.
När jag sedan hämtade honom vid 16 tiden så sa han direkt "kolla va jag fått från Dorran" (och gav mig en tack puss å leende). Väl hemma när vi gjort oss i ordning för restaurang middagen satte vi oss ner å småprata lite väntan på att pappa skulle hämta oss å skjutsa ner oss rill restaurangen. Älsklingen berättade då att han vart lite rädd idag på jobbet då han trodde att han skulle få världens utskällning. De hade tydligen sätt när blombudet kom (eller ah tjejen men inte självaste buketten). Hon kom gående in på självaste bygget med en av Mickes kollegor. De pratade lite innan han ropade "Micke du har besök!!". Han trodde då att de va en av deras lärlingars mamma som skulle ge han en utskällning (Micke å lärlingarna kommer inte riktigt överrens då han fått tagit hand om dom men de lyssnar inte å kommer å går lite som de vill- klart Micke blir irriterad). Han ställde in sig på de värst men när han kom dit så räckte tjejn fram buketten å sa "har ett blombud till födelsedagsbarnet" 😂 Snacka om att älsklingen blev förvånad (men jätte glad) å likaså blev hans kollegor då de sa "de e nog första gånget ett blombud kommer till ett bygge haha".
 
Väl nere på stan kom ytterligare en överraskning från mig. Jag hade nämligen bett min mamma att köpa en bukett blommor å lämna dom + hans present på restaurangen så de låg på bordet när vi kom. Han blev jätte glad å överraskad tanke på att han inte ville ha något speciellt. Vi satt på restaurangen från kl.18-22 å bara skatta, prata, skoja å hade allmänt mysigt samt åt både grymt god förrätt (toast skagen) & varmrätt (oxfilé panka)!! Både älsklingen å jag sa flera gånger att trots att vi sällan sitter ner så här å pratar om allt möjligt i lugn å ro så behöver vi dessa stunder tillsammans. Visst har vi mysiga stunder hemma också men de blir inte riktigt samma sak när skrutten vaknar till å från. Någon gång ibland så behövs de att man kommer hemifrån bara vi två har några timmar som vi rår om varann på detta sätt😍
 
Som födelsedags present fick han 5 triss (dock ingen vinst) samt en kväll på Wallmanns i Stockholm för oss två. I det ingår en välkomsdrink, 4 rätters middag med god sikt serverat av artisterna som även skulle hålla showen hela kvällen i 4-5 timmar samt inträde till nattklubben därefter om man vill. Kommer bli suuper mysigt😍 Ser fram emot det med honom ❤
 
När vi kom hem så hade skrutten (självklart) somnat. Av mina föräldrar fick älsklingen en hotellnatt i samband med vår Stockholmsvistelse😊Tack till mina päron som va barnvakt denna underbara kväll & för presenten (kan tacka jag också då jag e lite delaktig haha)! Ni e bäst!
 
Vi kröp därefter ner i sängen å myste ännu mer å fortsatte där vi sluta på restaurangen. Somnade runt halv 12 men lätt värt de efter en OTROLIGT MYSIG kväll med min stora kärlek ❤❤
Theos bukett 💕
Älsklingen inne i presenten 👍
Världens lyckligaste som får vara din ❤
Super god mat👍
Min present 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0