Annas tjejmiddag🌾

Ett STORT tack för en otroligt mysig och trevlig kvĂ€ll hos finaste Anna som fyllde 25 Ă„r tidigare i veckan!🌾
 
Kom dit vid 17.30, lite tidigare Àn tÀnkt dÄ de inte va nÄgra köer pÄ motorvÀgen. Passa pÄ att hjÀlpa bÄde Anna Ä en som heter Sofie med vÀlkomnsdrinkarna innan de resterande tjejerna skulle dyka upp.
NĂ€r alla hade kommit sĂ„ vart det lite mingel dĂ„ jag inte kĂ€nde nĂ„gon förutom sjĂ€lvaste vĂ€rden. JĂ€tte mysiga Ă„ trevliga tjejer. LĂ€tta att prata med Ă„ lĂ€ttare blev de under kvĂ€llen med liteđŸ· i sig haha. Anna startade ett musik quiz. Min första tanke va "Ă„hh nej!" dĂ„ jag suger bĂ„de pĂ„ lĂ„ttittlar och artister haha. Gick bĂ€ttre Ă€n förvĂ€ntat Ă€ven om jag inte vann 👍
 
EfterÄt va det dags för middag. Det bjöds pÄ flÀskfilé i ugn & pommes, tzatziki, bea & sallad (sjÀlvklart Àven dricka till de). SUUUPER GOTTverkligen!!
KvĂ€llen fortsattes med Ă€nnu mer prat, skoj, skratt och lekar/tĂ€vlingar. Gick vĂ€l sĂ„dĂ€r för min del men roligt hade jag Ă€ndĂ„đŸ˜
 
NÄgra av lekarna/tÀvligarna va:
* Kubb
* Hela havet stormar. Det hÀr nÀr man stÀller upp stolar, gÄr runt dom i en ring och nÀr musiken stannar ska man sÀtta sig sÄ fort som möjligt. Gick vÀl lite sÄdÀr nÀr vi hade fÄtt i oss en del alkohol men grymt kul haha.
* FrÄgesport om varandra. Gissa vem som förlora? Bra gissat --> JAG haha. Inte sÄ konstigt egentligen nÀr jag inte vet nÄgonting om de andra. Hade snappat upp lite under minglet men inte tillrÀckligt haha.
* Lite drick spel
* 3-kamp som tyvÀrr inte blev av pga regnet.
 
NÀr midnatt nÀrmade sig sÄ började tjejerna bege sig hemÄt eller vidare ut. Jag Ä Anna stÀdade undan lite lÀtt innan vi gick in till dom (hade varit i deras lokal i omrÄdet) & fortsatte kvÀllen dÀr med lite kvÀlls snacks.
Linus hade redan somnat med deras tvÄ pojkar.
NĂ€rmare 1 tiden sĂ„ tacka vi för den hĂ€r kvĂ€llen Ă„ kröp till kojsđŸ’€ somnade som en knubbad sĂ€l efter att ha smsat Ă€lsklingen godnatt😍
 
I morse vaknade jag kl.8 Ă„ va pigg trots att jag hade kunnat fĂ„tt sovmorgon. BĂ€ddade Ă„ gjorde i ordning sĂ€ngen innan jag gick ner till Anna Ă„ Olle (Ă€ldsta sonen pĂ„ 3.5Ă„r) som höll pĂ„ med frukosten. KĂ€kade frukost tillsammans med hela familjen Ă„ fortsatte fm med massa mys med lilla Nils pĂ„ ca 7mĂ„n😍 sĂ„ otroligt sööööt!
FramÄt 12 tiden tacka jag för mig Ä Äkte hemÄt för att umgÄs lite med mina egna killar innan de va dags att bege sig till jobbet kl.14.
 
Sitter för tillfĂ€llet pĂ„ jobbet Ă„ invĂ€ntar pĂ„ att klockan ska slĂ„ middagsdags! Magen kurrar men blir inte sĂ„ mycket mer Ă€n nudlar till middag 😂 kĂ€kade dock en kebab tallrik nĂ€r jag kom hem sĂ„ de fĂ„r rĂ€cka.
Slutar kl.20 sÄ dÄ hoppas jag att skrutten sover sÄ jag fÄr umgÄs Ä mysa med min Àlskling som det har blivit dÄligt med sista veckan pga jobb som sagt.
 
Hoppas eran helg har varit bra! 😊
Pussar Ă„ kramar
Hur söt kan man va?! 😍
Älskade Nils😍
Som jag lĂ€ngar till en egen just nu❀

Kommentarer
Postat av: Heidi Scythe

Yo, var gÀrna med i min veckans blogg, och om man Àr med i frÄgestunden sÄ fÄr man ocksÄ en lÀnkning! :)

Svar: Ska in Ä kika pÄ de :)
Zandra Kjelledal

2016-07-05 @ 23:17:03
URL: http://heiduskaja.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0