Jobb 7-23

Välkommen fredag och ytterligare en jobbfri helg.
Idag blev det ytterligare ett 7-23 pass. Va lite skeptisk till de först tanke på att jag va rätt trött i morse och ska iväg imorgon kväll så de blir inte så mycket familjemys dessa dagar. Å andra sidan så känner jag att Theo behöver ha lite pappa tid nu när de har varit så mycket tid med mamma (+ att jag behöver ha pengarna då jag endast jobbar 2 dagar på andra jobbet & 6 dagar på hemtjänsten i juli månad)😍
 
Dagen har flytit på väldigt bra å jag hade med mig en intro tjej hela dagen. Det är väl tänkt att hon ska ta över en del av mitt schema sen när jag slutar på hemtjänsten. Tror att de kommer gå galant👍
 
Ska nu påbörja middagen & tillbringa resten av kvällen framför tv'n som de ser ut nu. Dammsuga å moppa golvet står även på kvällens sysslor.
 
Hur ser eran fredag ut? 😊
 
En av de godaste juicerna 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0