Jobb, föräldraledigt, jobb

Då är det snart fredag igen och endast 3 dagar kvar till semestern. Ska bli grymt skööönt!! Hoppas på mycket🌞 och bad denna sommar ! Så länge den inte blir som förra så är jag nöjd!
 
I söndags direkt efter tjejmiddagen åkte jag hem i 1.5 tim för att träffa grabbarna innan de va dags att bege sig till jobbet. Kom hem lagom till halv 9 då lilla skrutten redan sov. Vart inte så jätte sen kväll för oss då vi va rätt trötta.
 
måndags blev jag tvungen att ta ut föräldraledigt då Theos dagis skulle slås ihop med en annan förskola som dom sammarbetar med. Vi ficlnreda på der i fredags em när vi hämtade honom. Lite framförhållning tack!?! Vi kände därmed att det va onödigt att Theo skulle gå endast en vecka på den nya förskolan innan han skulle på semester. Det skulle bli fasligt med byten tanke på att han efter semestern ska börja på en ny förskola 5 min gång avstånd hemifrån oss.
Eftersom min mamma skulle vara ledig tisdag, jag ledig ons å tors så ansåg vi att han lika gärna kunde gå på ledighet 1v tidigare än bestämt. Min pappa kunde ta ut en guldklubbsdag på fredagen så det va bara måndagen som vi inte kunde fixa vilket ledde till en föräldraledighetsdag för min del.
 
Jag å Theo va ute hela dagen. Jätte skönt. Han bada i poolen medan jag småsolade lite. När älsklingen kom hem vid 16 så vart det i stort sätt bara ett "hej, hejdå" då jag skulle iväg å jobba mellan kl.17-23.
När jag kom hem från jobbet låg älsklingen å sov som en stock. Jag gjorde i ordning pannkakssmet som skulle få stå över natten. Skulle nämnligen överraska älsklingen med pannkaksfrukost då han skulle fylla 25 år på tisdagen. Kröp därefter ner bredvid honom 💕
Morgon mys innan frukosten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0