Återigen igång med träningen!

Igår va jag återigen igång med träningen. Fasligt tjatande att jag "återigen är igång med träningen" ja, jag vet..
Är rätt trött och besviken på mig själv när jag jämt lyckas ta det här uppehållet, trots att jag egentligen inte vill..
Efter en hel dag hemma med sjuklingen och en snabb promenad, så drog jag ner till minigolfbanorna längs kanalen för att vara med på ett utefys på gräsmattan bredvid banorna. Blev en uppvärmning på ca 2 km löpning, 1 tim fysträning (grymt jobbigt kan jag ju erkänna men JÄTTE skönt efteråt) samt en lättare löprunda/snabb promenad hemåt. Kände mig grymt duktig efteråt å svetten bara rann om mig kan jag erkänna haha.
Älskar att känna denna känslan även om det tar i innan man beger sig ut på de.
 
Varje mån och ons kl.18 så kör tydligen Friskis & svettis ute träning där vid minigolfbanorna.
Mån: mer gympa aktigt
Ons: utefys
 
 
Ni som bor i Södertälje- kom dit vettja :D Super kul och man träffar otroligt många nya "träningskompisar".
Jag stötte på 3 tjejer som jag snackade med och pushade på under hela träningspasset, och jag kan säga att de pushade på mig lika mycekt. Kändes som om att jag hade träffat dom förut men ändå inte. Kändes så lätta att prata med.
Vi bestämde att vi återigen skulle köra tillsammans både måndag och onsdag nästa vecka :)
Taggad till tusen nu för att återppta min motivation mot ett hälsosammare och sundare liv, samt komma närmare målet om Beach2016, även om det inte känns som om att jag kommer nå riktigt det målet just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0