...

Godkväll!
Va ett tag sen och jag ber som vanligt om ursäkt för det.. Som vanligt har det med extremt mycket jobb att göra nu när man har två jobb och jobbar närmare 120% totalt, och den tid man väl haft ledig så har jag prioriterat familjen. Sen har hela familjen även varit sjuka- både förkylda & allmänt slut i våra kroppar.
Theo va sjuk i 5 dagar med hög feber och små hosta. När han väl blev frisk så vart jag å älsklingen sjuka. Inte så att vi va hemma men jätte förkylda och trötta. Inte så konstigt att vi blev sjuka när Theo låg mellan oss varje natt & både hosta å andades rakt i våra ansikten. Men alltid lika mysigt å ha hela familjen samlad ❤
Frisk luft är alltid bra !
Älskar sovställningen 😍
Är man sjuk får man 🍦
Hemmagjord gulash soppa provade jag även på att tillaga medan älsklingen fick tacopaj. Måste erkänna att den blev tok för stark... synd för annars va soppan väldigt god👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0