Glad Påsk 🐣

Idag, skärtorsdag, så fick de barn som ville på Theos dagis klä ut sig till påskkärringar/påskgubbar. Blev att jag klädde ut skrutten redan här hemma på morgonen. Kl.5.40 kanske inte är den bästa tiden att börja sminka en 2-åring som precis blivit väckt men det gick helt okej. Ville inte riktigt sitta still när jag skulle måla fräknarna men trots det så blev Theo världens sötaste påskgubbe😍
 
❤❤Mammas å pappas älskade skatt ❤❤
 
Dagens arbets dag gick väldigt fort, vilket va skönt. Kände dock extra avundsjuka till älsklingen å många andra som bara gick halv dag idag medan man själv fick gå full dag. Åkte hem å hämtade upp mina killar innan vi åkte vidare på jysk för att kolla på ute möbler (matgrupp på framsidan och en mer soffgrupp på baksidan har vi väl tänkt oss) då de hade 20-50% rabatt erbjudanden. Tyvärr så hade vi inte mätt å kollat hur stora möbler vi kan ha så blev ingen beställning idag trots att vi hittade en del vi skulle kunna tänka oss. Får åka hem å fundera lite till innan vi står till på stort👍
 
Kvällen gick och som vanligt när Theo skulle sova så somnade även jag. Denna gången hade jag dock förberett älsklingen att han skulle väcka mig kl.20 om jag inte kommit ut från Theos rum innan dess- vilket jag självklart inte hadr gjort😝
Gjorde ordning en skål med färska 🍓 & blåbär med mjölk till kvällsmål framför Sverige-turkiet matchen (⚽). Fixade även att göra hallen lite små mysig med att ställa en blomma på en bänk/byrå tillsammans med en ljuslykta och 3 stenar med betydande texter på.
Väldigt enkelt men väldigt mysigt å hemtrevligt må jag säga. Behöver inte vara så mycket mer.
Nu blir de att krypa till kojs så jag orkar upp å jobba imorgon medan killarna är lediga. Hade inte bangat av att ligga kvar i sängen med dom😍
 
Hallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0