Jobb

Tisdagen bestod av jobb och hämtning från dagis samt lite små packning inför flytten. Nu e de inte många dagar kvar. På måndag kl 10 får vi nycklarna. Som vi längtar ❤
 
Mika kom över på middag då han skulle se AIK matchen med älsklingen på tv. Blev att jag tvätta två maskiner till + la Theo runt 19 tiden. Hann även se 1.5 period av matchen jag också. När Mika sedan åkte hem- arg efter förlusten mot Tingseryd, tittade jag å älsklingen på serien Vikings. Vi började med att se 2 avsnitt igår. SJUUUUKT bra !!! Jag va tyvärr väldigt trött så somnade i Mickes famn in i andra avsnittet för kvällen😴 Så mysigt att somna så på älsklingens bröst, hans arm runt min midja samtidigt som han lekte med mitt hår❤
Väcktes vid 12 då han hade hunnit kolla på ytterligare 2 avsnitt när jag sov... Kul nu ligger jag ännu mer efter haha. Somnade direkt när vi la huvuden på kuddarna och hand i hand.
En bild på oss från Barcelona i höstas!
Ottolig mysig resa med killen i mitt liv !❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0