Kvalitets tid ❤

Idag fick skrutten vara hemma med mig. Jag hade velat träna i morse men kände samtidigt att näsan inte va helt 100 så de va lika bra att hoppa de då. Passade då på att ha Theo hemma så man fick en heldag med honom å massa mys!!!!
Jag hade önskat mig lite sovmorgon när man ändå va ledig men de tyckte inte Theo. Han vakna vid 5.45 och va klarvaken. Älsklingen skulle till jobbet och Theo trodde att han skulle till dagis precis som de brukar. Suck, ingen sovmorgon denna dag...😩
Hoppades på att han skulle somna om men icke då... han låg kvar i sängen å kolla på barnprogram till kl.7 men sen fick han myror i brallorna så då va de bara att stiga upp. Passa på att hoppa in i duschen med Theo för att få håret tvättat. Skrutten älskar vatten så han vart jätte glad (+ att han kom fri den orena blöjan) 😊
 
Blev en betydligt tidigare frukost än vanligt men lika glad va skrutten ändå, dock va mamma lite trött trots duschen haha. Tur att de snabbt gick över.
Blev att jag kolla ikapp på Vikings avsnitten så jag å älsklingen kan fortsätta kolla tillsammans. Busade å lekte för fullt med Theo hela fm så han somnade med rumpan upp i luften å huvudet rakt ner i kudden. Så söt😍
 
Runt 13 tiden kom underbara Mickis på besök å stannade till 16 tiden. Som vanligt blev de massa prat, skratt å bus med Theo😊 Kul att Theo verkligen känner igen sin gudmor "Kickis" direkt å bara genom att höra hennes röst, även om det kan gå veckor/månader innan de träffar varann. Känns underbart å han har världens bästa/finaste gudmor❤
 
Hann inte träffa älsklingen så jätte mycket innan han drog iväg på AIK matchen. Men snart kommer han hem så man kan krypa ner i sängen å somna mot hans bröst. Mysigaste sättet att somna på ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0