DopđŸŒč🎂

IgĂ„r efter jobbet kom mamma, pappa Ă„ brorsan över pĂ„ middag. De skulle hĂ€mta Theo för att fĂ„ mysa med honom lite innan vi alla skulle bege oss till Falun dagen efter. Brorsan stannade kvar hos oss för att följa med oss ner till minigolf banorna samt för att slagga hemma hos oss. Va mycket trevligt. TrĂ€ffade Ă€ven Mika, Pekka, Petri Ă„ nĂ„gra andra som vi körde med. Även om man sjĂ€lv suger pĂ„ minigolf Ă„ hamnar i botten sĂ„ Ă€r det grymt underhĂ„llande att se Micke Ă„ Mika tĂ€vla mot varann samt hur dom retar upp varann haha 😂 bara de gör de vĂ€rt att gĂ„ ner Ă„ lira lite golf.
Drog hem runt 21 tiden för att hÀnga lite i soffan Ä kolla pÄ bron innan de va dags att slagga.
 
Idag, lör den 14 maj, Ă€r det dags för min kusin Arons dop i Falun😊
Ska bli otroligt mysigt att fĂ„ trĂ€ffa alla igen och fĂ„ mysa med honom sĂ„ hur stor han har blivit sen sist. Han Ă€r snart 6 mĂ„n redan. Även han vĂ€xer sĂ„ de knakar har jag sett pĂ„ alla bilder 😍 Tiden gĂ„r ruskigt fort !
Trots att vi kunde fĂ„ sovmorgon vaknade vi halv 9-9. Älsklingen Ă„ Emil satte sig Ă„ lirade lite ps4 medan jag hoppa in i duschen Ă„ gjorde i ordning mig inför resan. Vet att de troligtvis slutar med att killarna fĂ„r vĂ€nta pĂ„ mig trots allt😉 sĂ„ blev det det ocksĂ„....
 
Nu sitter vi tre i bilen Ă„ nĂ€rmar oss Falun. De e sĂ„ trĂ„kigt att Ă„ka bil sĂ„ har suttit hĂ€r inne pĂ„ bloggen Ă„ skrivit massa inlĂ€gg nu pĂ„ den hĂ€r tiden. Har sĂ€kert blivit jĂ€tte trĂ„kiga inlĂ€gg men dĂ„ ligger jag iallafall rĂ€tt i dagarna hehe..👍
 
Ha de sĂ„ bra nu sĂ„ hörs vi troligtvis senare ikvĂ€ll nĂ€r bi ska bege oss hemĂ„t. DĂ„ har jag nog Ă€ven bilder pĂ„ söta Aron frĂ„n dopet😍
 
Min outfit 
Söta Aron 😍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0